Sommar?!?!

Igår skulle man fara och se permobjörnen på Kanis, eller som jag kallar den rullstolsbjörnen. Dock funkade den riktigt dåligt, ur funktion hela tiden typ. Så många test med förstörda, vilket var synd för dem.. Junsele tror jag ändå är mer rättvis och reality baserat!

Idag var det hundutställning i ett som vanligt blåsigt Luleå, plus då regn och jääävligt kallt! Fy fan är de här sommar 2012?!?!?

Hur som så var de inte många Gråhundar som ställde upp, ångrar lite att jag inte anmälde Boss, men ska kolla om andra utställningar senare i sommar! :) Gråisarna var i alla fall riktigt fina och en bra domare enligt mig, som verkligen vet vad han gör!! Gillas skapt! :)

See yaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0