Summer 2012

19 Juni 2012, sommaren borde vara i full rullning vädermässigt, men inte de inte. För övrigt tror jag inte på en riktigt fin sommar, inte här uppe i alla fall! Synd, men sant..

How ever så skolan avklarad, vilket jag aldrig trodde skulle klara av, men lyckligtvis gjorde jag det. Men det har liksom inte gått in än att jag kommer aldrig behöva gå skola mer, känns som att jag måste sätta mig vid "skolbänken" igen till hösten - men de vill och kommer jag absolut INTE göra!!

Min slöhet har verkligen erövrat mig totalt i några veckor, men nu är de dags att göra nå vettigt :)

Ha de bäst alla!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0