Charmig:)

Det kändes såååå givande att åka buss igår kväll från Ävsbyn till Luleå, för två lektioner idag... Gjorde det väl inte helt frivilligt, men den 22 Januari då blir det ändring på sådana beslut, för så är jag som bestämmer! hehe

Och för det andra var det typ valfritt vad man ville göra på idrotten , och jag valde promenad. Vilket jag lika gärna kunnat göra hemma. Tyska läraren verkar ju vara tillbaka, så det blir nog lektion. Suck så segt att fördriva tid, men for ut på stan och köpte två julklappar, skulle även köpa skraplotter till pappa, men ne då måste man vara minst 18 år, sur man blir!!!

Förresten mötte jag en hund och dennes ägare påväg till skolan, stannade upp för att klappa den:) Aldrig sett en sådan hund, men den hade en mycket liten likhet med Gråhund. Tyckte hon sa det var en stor spets, rasen heter Akita.. Men jag tror nästan jag hörde fel.. Men den var riktigt charmig, blev nästan sugen på den sånn. Den försökte för övrigt sno min vante...Jag tror hundar älskar mina stickade vantar, i allar fall Boss (han brukar kasta om kring med dom).

Har varit riktigt onyttig idag, ätit en bananbakelse och en stor biskvi. Måste ut och gå med Boss för att göra sig av med godsakerna...


See yaa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0