Hata eller gilla?

Saker som gör mig arg:

* Orättvisor

* Personer som pratar skit om andra bakom en rygg

* Personer som tar för mycket plats

* Personer gör att andra mår dåligt

* Folk som blir illa behandlade pga av Utseende

* Djur som behandlas illa

* Fjortisar

* Krig

* Att många människor inte ger andra en andra chans

* Att det finns dödsstraff

* Att folk misshandlar

* När personer har en uppfattning om mig som inte stämmer

* När folk är otrevliga

* De som anser sig vara mer värd än andra

* De som säger att SverigeDemokraterna är raister

* När bilförare kör inte enligt regler

* När det är -30 grader ute

* Folk tränger sig i kön





Saker som gör mig glad:

* Snälla och omtänksamma människor

* Att få vara med djur

* Att klara ett i skolan prov

* Få vara med människor jag gillar

* När någon ger mig en oväntad positiv kommentar

* Sovmorgon

* Godis

* Se på tv/film

* skollov

* Ta en frisk promenad (helst med Boss eller Jetta)




Plus många andra saker. Fast min little brain är inte i form just nu, kanske för att man steg upp 05.40, och annars är man van att stiga upp som tidigast 07.20.



Kommentarer
Andreas

VADÅ när en bilförare inte kör efter regler?????

2010-12-11 @ 15:52:49
Amanda

Ja precis som jag skrev, när bilförare tror att de kan köra hur fan de vill..

2010-12-11 @ 17:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0