Jul

Idag är det 14 skoldagar kvar till jullovet, kan man tänka sig vad tiden går fort. Har faktiskt hitta några julklappar, fast ska snart dra iväg och kolla om någon till. Jag är typ sämst att hitta bra saker att ge bort, tyvärr, men jag försöker ju ialla fall, det är väl det som räknas? ...Hoppas jag.

Samhällsredovisningen blev framflyttat till imorgon, fan jag som ville göra bort den. Redovisningen kommer gå käpprätt åt helvete rent ut av sagt. Men nej en sådan motgång ska inte få stoppa mig!

Handelsuppgiften har jag inte gjort, orkade inte gör det i helgen som var, kommer väl få utskällning imorgon... Med största sannorlikhet..

Vilket skönt väder det är idag, eller i alla fall ganska skönt. Inte så där jävligt kallt och så.

Ne nu ska jag ut och kolla om presents:)

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0