Julafton och SNYGG bil

Jaha då var julen slut typ... Men igår när det var julafton, så var det lungt och trevligt att träffa närmaste släkten, hos mormor och morfar. Riktigt gott med julmat, mina favoriter på julbordet är: köttbullar, gravad lax, potatisgratäng och ägg med grädd/kaviar fyllning med räkor på. Det blev även en hel del onyttigheter igår: dricka, godis, ris á la malta och kladdkaka med mariannefluff. Mums så gott! :)

Fick fina julklappar igår: smycken, pengar, elvisp, matmästare, snygga stickade sockar, bolero (tror jag det heter) , Gråhunds t-shirt och vas med blomma till.





Hittade denna snygga bil på blocket.se . I Älvsbyn till och med.




Eller är det bara jag som tycker den är snygg???


Kommentarer
du vet

Jag tycker också den är snygg! peter får öppna plånboken?? =)

2010-12-27 @ 08:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0