Min vanliga otur är här igen

Ja, jag börjar väl med det dryga och tråkiga.. Tappade bort lägenhetsnyckeln idag, utomhus, inte lätt att hitta, men jag försökte.. Fan jävla helvete så sämst man är!! Om man har tur behöver man bara fixa en ny nyckel, men med min alltid olycksamma otur så blir det nog mycket dyrare, dvs ett nytt lås och nya nycklar.... Åh så less jag blir på mig själv.


 Igår gick jag runt i Luleås affärer och tittade om man kunde finna något fynd på mellandagsrean. Inte fett med folk, vilket var skönt (hatar när det massor med folk, som knuffas och är allmänt otrevliga). Och rean var faktiskt ganska bra på vissa affärer, tex BIK BOK. Så visst hittade man några fynd alltid:)




Less på denna kalla vinter. Vill ha sommar NU!!!!! Funderar på att kolla om bastun funkar här, skulle vara nice, inte för att jag är ett fan av att basta nu men... Det är ju varmt där, plus att några kalorier kan  ju flyga iväg;)


See yaaaaaaaaa!


Kommentarer
Andreas

Tycker det där med bastun lät riktigt bra=)

2010-12-30 @ 08:54:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0