No memory stick

Har man sämst minne så har man... Tyvärr. För jag glömde nämligen min skolväska i Älvsbyn, sÅ typiskt mig. Och det kom jag på kring 9.40. Så då smsade jag mamma och frågade om hon visste någon som skulle till Luleå i vecka, nope det visste hon inte. Så hon kom med väskan, onödigt yckte jag men men... Kom lite försent till idrotten, typ 10 min.. Men va fan enda gången typ jag kommit försent, och då möts man av idrottsläraren av kommentaren "du är sen" (men en elak röst typ). Hon är ju fan själv jämt sen. Så varför ska alltid elever få skäll när de kommer för sent, men inte lärare??


Ne nu ska jag dra till tyskan........ DRYGT!



See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0