Nyårslöfte

GOTT NYTT ÅR ALLA!! Själv ska jag bara ta det lugnt och kolla på JVM, lär bli en bra och spännande match mellan Sverige - Canada. Det blir nog inget nyårslöfte för min del, kan aldrig hålla dom ändå så. Det var faktiskt pinsamt när jag bröt mitt förra nyårslöfte - att inte äta godis eller sådana saker under hela 2010. Och hur länge höll det då?? Jo typ i en halv timme, glömde bort mig totalt, att det var det nytt år... Och resten av året har jag ätit ett ton med godis, plus många andra saker. Haha, så sämst man är! :) Men Gott Nytt Jävla År! :-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0