pOsiTiV

Jaha, då var det torsdag igen. Rätt rikning mot helgen... Jag är en person som inte är ett fan av skolan precis, men för att orka med dessa 1,5 år som är kvar av skolagången har jag börjat tänka på ett nytt sätt. Jag tänker på ett mer positivt sätt, tänka på allt jag längtar till, dvs tex helgen, att få vara med Boss och Jetta, hundutställningén, jullovet och sommarlovet. Plus alla underbart fina människor!



Försöker ragga lite läsare, hm det går väl sisådär. Eller ärligt sagt dåligt. En ENDA kommentar, tråkigt. Me´n finns det någon som gillar min blogg?



Tänkte snart skriva en själv presentation om mig här på bloggen, kommer inom kort.



Hittade förresten några härligt bra bloggar igår kväll, minns inte namnen på de just nu... Men minnet kanske kommer tillbaka snart.



See ya!

Best Wishes From
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0