Söt som socker

Kring tio tiden idag for jag och Boss ut på en promenad, blev en promenad på ca två timmar. Inte jätte kallt, utan lagomt skönt gå väder. Men gu så less jag blir på personer som inte gillar hundar, det ser man direkt i deras blick. Var glad istället jävla surkart!!


 
Förut idag var till tandläkaren, och det gick väl så där... Men jag måste bättra mig med tandborstningen.. För jag vill inte ha hål.. Ne, usch... Men jag har nog världens bästa landläkare ändå:)


Om ett tag ska Sockerpojken (Boss) och jag på en liten promenad, för han ska vara i bästa form den 6 mars, så är det bara;) För mig är han en klar etta helt klart, på alla sätt och vis!!!!!!!!! För övrigt sitter samma lilla snyggning i soffan med mig, han är bara för gullig:) .... Och socker gillar han också, godis;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0