Suck..

japp, så var det fredag igen. Härligt härligt!! Lite mindre härligt att man stg upp klockan 5.23 (för att vara helt exakt). Åkte till skolan 07.30, framme typ 07.45, väntade i skolan till första lektion skulle starta (08.15). Och vaf fan tror du inte står bredvid dörren till salen vi brukar ha tyska??!! Tyskaläraren är sjuk idag, det tog jag som att det blir ingen ersättare för hon idag, så jag drog till bibblan för att fördriva tid. Suck vad jag blir less!! Och eftersom hon inte kom idag så får man häller inte veta om man måste ha tyskalektionen på måndag... Helvete förbannat jävla skit!!



På tal om måndag så måste jag till Luleå, inte frivilligt!! (tvingad av en viss person... hm). Börjar på måndag 11.15, slutar den typ 12.30. Ingen matte. Börjar tyskan 15.40, slutar den 17.00... Usch så hemskt drygt, jag vill ha jullov NU!! Men i och för sig så behöver jag köpa några små julklappar till... Men jag måste nog troligtvis åka buss på måndag eller tisdag, FUN - NOT!!


Men min otur började redan i morse, råkade putta till foundationen- flaskan  (och den är av glas.) Bämm, rakt i handfatet. Typiskt, så typiskt. Nog för att det inte var jätte mycket i den kvar, men tänkte att det skulle räcka i helgen... men men



Amandas Väderleksrapport: Snöigt, vidrigt dryg och hatar snö. Detta kommer inte boda gott inför jultrafiken, om det håller i sig, men vet verkar avta här i norr. Var försiktig i trafiken, du hinner ändå gör det du ska, hur än det tar ca någon minut extra!! Take care :)


Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :))

2010-12-17 @ 10:59:42
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0