Vad vill han mig!?!


Hittade lite julklappar idag. Såg en sak på Annorlunda, som jag tyckte var superfin, fast jag vet ju inte om den som ska få det tycker lika som mig. För övrigt har jag inte ens vetat att äffren existerat, men jag gillar den starkt!



Nu kommer till det sjuka!!
Jo det var så att jag var på Ur & Penn i Smedjan under lunchrasten, skulle kolla om julklappar. När jag står där och kollar på saker så tar en person mig lätt på ramen och jag vänder mig åt dennes håll. Denna person frågar mig på dålig engelska "Do you speak english?", jag svarar med osäker röst  " yes, a bit". Jag uppfattar inte riktigt vad han sa jämt, men bland annat frågade han mig om jag var där ensam, vad jag heter och om jag ville gå och fika med han. Så klart sa jag nej till hans erbjudande om fika tillsammans. Han förresten också " you are very friendly and kind". Han såg ut att komma från Thailand och luktade för övrigt VÄLDIGT illa! Han tog mig flera gånger på armen och så, USCH!!!!!!!!!!!

Sen sa han att han skulle gå hem  " iam going home now, iam going home now, iam going home now, bye bye, see you later". Och jag sa lite tyst "bye bye". Sen såg jag han en till gång på storgatan, men då bara hälsade han på mig och gick iväg... Senare på dagen efter skolan kring tre tiden träffade jag han vid Swedbank, min tanke - NEEEJ, det kan inte vara sant! Han sa då "i have seen you before" Jag skulle göra ett ärende på Swedbank, och tror du inte den jävuln följer med in vid bankomaterna, men han for rätt snabbt iväg - som tur. Efter han gått så sa en kvinna till min som var vid bankomaterna i stil med att " låt han inte komma nära dig, och säg ifrån". Det finna snälla människor!! Men han däremot, vad vill han folk när han beter sig så. Har hört att han gjort det länge, och med många.

Ska äta grodbakelse i kväll, mmm de är så grymt goda. Skulle vilja veta hur man gör de där smörkrämerna med olika smaker som finns i bland annat grodbakelser och bananbakelser.




See ya!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0