MattePROV

Tänka sig, jag klarade faktiskt matteprovet vi hade förra fredagen! Trodde jag aldrig, dock hade jag ju många fel och så, men what ever, jag klarde det! Med en marginal på hela 2 poäng, efter som Godkänt var 8 och jag ahde 10. Tack gode gud att jag slipper omprov.

Tre lektioner kvar, suck. Varför längsta skoldagen på en fredag? Skandal!!


Men senare idag drar vi till byn. Hoppas det inte är så kallt där i kväll, för tänkte fara ut och gå med Snyggingen (dvs Boss). Måste få han i fin form till utställningen.



           Gillar denna bild:) Så jag "snodde den"...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0