varför? berätta?

Blir så jävla less på alla tråkigheter som sker runtomkring oss alla, i hela världen. Det sker trafikolyckor stup i sekunden nästan, misshandelfall inom husets väggar eller på gatan, krigen tar aldrig riktigt slut, folk tar självmord, dör av överdos och bombningar sker lite då och då. När ska detta få ett slut?




Bombmannen i Stockholm, vad fan ville han av ut? Ville han in till Centralstationen och döda skyldiga människor? Vad menar han med att vi svenskar dödar utlänningar? Det gör vi fan e mig inte alls, vi tar ju för helvete hand om er som kommer från andra länder, och i många fall så är det fel personer som kommer hit. Och det här är tacken?!?


Ny vecka - nya möjligheter... Nej, det låter inte som mig... Fast det är bara sex skoldagar kvar till jullov.. Givande att fara hit nästa måndag, börjar 11.15 idrotten och slutar den typ 12.30. Sen är det troligtvis ingen matte. Och tyskan börjar jag 16.40.... Helvete det blir ett hål på 4 timmar och tio minuter, aja då hinner jag köpa de sista julklapparna... Hittat typ världens sämsta julklappar för övrigt.


Nu nu måste jag gå och träna till handelsprovet på onsdag... Lär med sörsta sannorlikhet få IG:(:(:(


See ya!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0