VINST!!!

Såg nyss Luleå  Hockey vinna mot HV71, på hemmaplan för Luleå. Dock såg jag den på tv, men det var riktigt bra fart i matchen, Luleå var överlägset, skulle egentligen ha vunnit med större målskillnad, men det blev tillslut 2-1. Tyvärr blev Mejier och Lavander skadade, plus att Johnsson, Cam Abbott och Styrman(JVM) var borta. Men juniorerna Oskar Nilsson och Davis Mannberg spelade riktigt bra, båda var nära att gör mål ett antal gånger... 3 nya härliga points:)

Är verkligen sugen att se någon match live, eller det är jag ju i och för sig alltid... Vill se Luleå-Skellefteå den 30/12. Men fan har ju inga biljetter, efter som jag inte haft ork och inte tagit mig till Coop Arena för att köpa biljett till just den match, efter som derby matcher mot skelle finns enbart att köpas på arenan.......... faaaaaaaan!!¨
Någon som har biljett till den matchen och vill sälja???!!!???





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0