Blogg :)

Hej, hade tänkt att starta en blogg här, få se hur det går... Dvs om det kommer några besökare hit, annars är det ju bara trååååkigt=värdelöst...Men men, let see.

Hade tänkt skriva om lite allt möjligt här faktiskt. Tråkiga, dryga, jobbiga, sega, roliga och underbara saker.

Idag hade man i alla fall turen att vara ledig, riktigt skönt. Den tiden tog jag till att baka bullar och chokladbollar (hm, plus diska förstås...). Bakverken blev väl inga underverk precis, bullarna blev torra och tråkiga. Dock gick de att äta ändå som tur:) 

Varit grymt tråkigt väder i Luleå idag, snöat nästan hela dagen plus blåst, men tog mig ändå en promenad. Extra jobbig efter som det var snö på vägen och stigarna, men det gav ju bara mer så=) ... När jag gick på Hälsansstig kom en kille gående mot mig, eller rättare sagt han kom mot mitt håll, efter som han gick baklänges, smart kille som inte vill få en massa snö i ansiktet. Han gjorde det jag har velat länge, att inte få snö in the face. Det skulle vara ganska skönt att göra när man går över Bergnäsbron när det snöar och blåser jämt. Men alla skulle väl tycka att det ser helt konstigt ut...

Ska försöka lägga upp lite bilder nu och läsa några sidor ur en handelsbok.

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0