Elaka katt...

Igår funkade inte Swedbank korten, så jävla irriterande, inte ens bankomaterna funkade. Och alla som säger att det är bäst att enbart betala med kort, mindre hantering med pengar, dvs att det är mindre risk för affärerna att bli rånad, och jag kanske också för privatpersoner, vad vet jag. Men va fan se till att korten funkar då, smartskaft.

Orkade faktiskt städa igår. Men vad tror du inte min kära men elaka katt Tony gjorde igår kväll?? Jo det är tydligen jättekul att leka med alla möjliga saker, bland annat min linsbox och i det här fallet en duk på ett bord. Där stod en fin lila IKEA lampa jag fått av mormor. Han drog ner duken och så klart även lampan.... Elaka katt.

Senare idag kanske man far till Coop Arena och kollar när eller om de redan släppt biljetter till Luleå-Skellefteå, den 30 december. Drygt att man inte kan boka biljetter över internet när det är matcher mellan dom. Fatta vilket bra slut på det nya året det kommer bli, vinst över Skellefteå!!! YEEEEEESS! Förrresten tog jag en tipskupong där det stod Luleå vinst, kostade bara 20kr, två slumpade resultat. På "kvittot" man får tillbaka stod det Luleå-Timrå, 1-5 0ch 6-2. Va fan jag ville ju ha resultat för vinst för Luleå på båda, det stod ju så...

Ne om man skulle gå och kolla över matten lite.
Sätter in lite bilder senare idag, om jag hinner.

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0