En vanlig dag

På skolan som vanligt, tagit mig igenom en lektion i alla fall. Men det väntar väl något drygt på de två resterande lektionerna, Handels och Små företagande A. Sen när jag kommer hem blir det väl att laga mat, fast jag lyckas nästan jämt bränna maten i pannan, fast det blir ju egentligen misslyckas.. Blir nog någon typ av köttfärssås  och pasta (om jag nu orkar gå till affären 5 minuter bort). Fan så lat jag är idag, usch.. Men något jag verkligen behöver göra är att fara till Djurmagasinet och städa i lägenheten. För det ser verkligen för jävligt ut där nu, men jag skjuter nog upp städningent till på torsdag,hehe. Som sagt - jag är lat idag.

Lite halv sugen på att färga håret mörkare, men samtidigt inte. För det är grymt svårt att få tillbaka blont hår igen om jag ändrar mig. Och alla som färgat håret vet hur mycket det tär på håret när man färgar, speciellt blonering. Ångrar att jag ens började färga håret, men den smarta kommentaren kom typ sisådär 10 år för sent nästan, fan..

Kanske får tid till plugga matte senare idag, let see, kanske får man hjälp av in söta Tony Stark. Det brukar jag få, han brukar försöka sno min penna och sudd, bita på papprena och lägga sig på papprena. Han är bara för söt, men lite jobbig ibland, plus att han jämt försöker smita ut ur ytter dörren när man kommer hem.

Ne nu ska jag dra till uber roliga lektioner - NOT

See Ya!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0