HELVETE

Måndag IGEN, usch. Varför redan? Helgerna går så jävla fort, hinner knappt göra något, den bara flyger iväg. Saken gör det väl inte bättre när man går till fem idag börjar tyska idag, men om man har tur slutar man tidigare, efter som det första gången, hoppas - men med mitt flyt i allt så går vi till fem. Tyska på fredag också, vilket resulterar i ingen sovmorgon (!) helvete också... Samhälls redovisning på torsdag, vilket kommer gå åt helvete. Handelsprov på torsdag. Liten redovisning imorgon (som jag för övrigt inte har något att säga typ), så går det när man har en flummig lärare:(
Matteprov på fredag, det vet jag redan vad det blit IG. Varför tog jag Matte B??!!!

Tror det blir kort promenad idag och träna i gym. Plus kanske träna lite till  skolsakerna om jag orkar.

Det här kommer bli en grymt jobbig vecka!
Vill till Älvsbyn, vara med de söta djuren... Och bara slippa skolan

Suck



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0