IKEA

Här nedan kan ni se några av de IKEA saker jag har, hittade dock inte bild på alla. Gillar verkligen IKEA som ni kanske förstår, var där för drygt en vecka sedan. Fina saker till ett bra pris kortfattat sagt. Maten de säljer där är dock riktigt dålig enligt mig och ORANGE drickan jag köpte i restaurangen en gång var för jävlig rent av sagt! var typ lika sött som sirap, plus att den hade en underlig smak också. Men IKEA är nog en av världens bästa affär/butik!!!






EXPEDITlinnarpLINNARPmånstadMÅNSTADlackLACKribbaRIBBAtrillingTRILLINGRektangelREKTANGELRönåsRÖNÅSHållareHÅLLAREBlomsterBLOMSTERIKEA 365+ BRASAPORTISGILBERTNOTEXPEDITLACKLACKLACKEXPEDITLACKSuperfinSUPERFIN   


KLIPPET JAG GJORDE I FYNDHÖRNAN VAR:
EXPEDIT (Dock har jag den liggande för jag tycker det är snyggast) Var halva priset, hade kostat nästan 1000 kronor. Men eftersom kartongen till den var lite skadad var den nersatt, men hyllan var helt felfri :) Så bara för att det är i fynd hörnan på IKEA behöver det inte vara lite trasigt, så kolla först in fynd hörnan när du är där... Hmm egentligen borde jag ju inte ge det rådet eftersom jag själv vill ha tag på fynden, hehe=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0