Måndag

Började inte skolan för än klockan 11.15, skönt med sovmorgon. Två lektioner, sen slut skola för idag klockan tre. Turligt nog så sade våran matte lärare att vi ska flytta fram provet/testet till nästa fredag, bra för då hinner jag träna mer till det, det behövs verkligen. Gjorde faktiskt lite matteuppgifer iadg på fritiden.

På idrotten var det nästan valfritt vad man skulle göra. Så jag gick själv på promenad, ca 3,5km uppskattningsvis. Plus att jag gick 2,6km totalt till och från skolan, som nästan alltid. Senare idag gick jag och Andreas ca 45 min. Strax efter åtta i kväll for vi till Friskvårdscentret, tränade i gymmet. Blev röd som en tomat som vanligt, det blir jag alltid när jag anstränger mig lite eller om det är kallt ute. Varför ska bara jag bli som en tomat? VARFÖR???
Aja, det finns de som har det värre, mycket värre, tyvärr.... Dock minus till mig för att jag åt en chokladboll och tre bullar, men det kändes som att jag behövde lite kalorier ikväll...

Ne nu ska jag kolla lite andra saker på internet och sen sova.

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0