Montag

Tyvärr är det måndag igen. Slutar fem, suck, suck och åter suck. Kommer nog inte få redan på att jag fick IG på matteprovet idag, det får jag nog bevisat på fredag. Tragiskt att det blir mer plugg och omprov. Men jag är inte så förvånad faktiskt, världen vill alltid mig något elakt.

Måste nog till Storheden och fråga några frågor, handelsuppgift... Helt meningslöst enligt mig, några få rader...Men vadå hela skolan är ju inte alltid så jävla givande, mest är den till för att fördriva människors liv. Inte OK alls!!


Längar till helgen, till jullovet, till 6 mars, till sommaren och till jag slipper skolan!!!


Mina ord:

"Vi måste hjälpa våra egna innan vi hjälper andra. Samhället måste ta sitt ansvar. Det kan inte se ut som det ser ut nu, alla människor bara blundar för det hemska som sker. Vakna upp, nu innan det är för sent, snälla, innan någon mer dör av: misshandel, svartsjuka, deprissoner, alkohol, droger eller andra saker. För imorgon kan det vara för sent att hjälpa och säga de viktiga orden."




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0