Skandal

Läst tre kapitel ur boken Hungerspelen förut ikväll, tro för helvete inte att jag gjorde det självmat. För jag hatar böcker, hatar typ att läsa allt utom bra tidningar. Varför jag gjorde det är för då är man ledog imorgon, coz våran lärare är borta då. Härligt att få sovmorgon! Har även pluggat till provet imogon, men min lilla brain är inte mottaglig för det, tyvärr, Hur fan ska det gå imorgon??? Och samhällsuppgiften orkar jag typ inte fundera över mer, för de övriga i min grupp hjälper inte till direkt. Så jävla less på skolan!

Diagnos: skoltrött



Såg Luleå Hockey vinna igår över Djurgården, med 3-1. Nice!!!
Dock är inte rättvist att Thomas Raffl ska lämna laget. SJUKT!
Min favorit spelare. Liksom hur fan ska han kunna visa att han platsar i laget om han inte får speltid ens... JÄVLA SKANDAL!!!


Saknar Boss och Jetta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0