Fångad i en bur

I Fredags låste jag helt ofrivilligt in mig i hundgården... hahahaha. Nog en av de klantigaste saker jag åstakomit i mitt 18åriga liv... Hur det gick till... Jo det var så att jag skulle ta med Boss på promenad, men eftersom Zeb tar av Boss halsbandet så hade pappa tagit av han det... Och jag hade ju liksom lite problem att ta på Boss halsbandet.. Omöjligt i mina ögon sett - för han skulle ut direkt till varje pris och hoppade osv. Så jag beslöt mig för att fara in i kojan för att lättare få på han det.. Ssagt som gjort... In i kojan kom i samma veva Zeb, så jag fick väl lite panik när han kom så jag råkade stänga dörren  - och atomatiskt far låset ut... HELVETE OCKSÅ!!
Ähh va fan jag kryper ut ur hundkojan genom luckan in till hundgården.. Men inte fan kunde jag öppna det andra låset inifrån - no way:(

Både Boss och Zeb verkade lite förvånade över mitt besök men samtidigt glada, hahaha

Pappa var borta och mamma skulle precis tvätta ur det nyfärgade håret.. Så där fick jag vänta i ca 20 min... Under tiden ringde farmor, blandannat frågade hon vad jag gjorde, men jag kunde för all del inte säga att jag var inlåst i hundgprden;) hehe

Jaja, ut kom jag mig tillslut.. Och jag lärde mig faktiskt två saker: Hur synd det är om hundar som måste vara i bur länge... Och har förståelse varför Boss ser så ledsen ut i buren... Man lär sig något varje dag;);)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0