Grattis;)

Grattis på ettårsdagen lillebror, dock i efterskott, han fyllde igår, våran egen Sockerpojk. Han är bara bäst. Boss så klart!!! Älskar dig :)

Skolan imorgon, fy fan så drygt det känns. En månad sen man var i skolan sist, och jag har verkligen inte saknat det för fem öre. Sju veckor kvar till sommarlov, eller rättare sagt sex veckor - efter som jag tänkt ta ledigt några dagar sista skolveckan för att kunna övningsköra... Jag kommer behöva typ 75 körlektioner hos körskolan, SUCK... Fy fan jag kommer aldrig klara körkortet, blandannat för de är så jävla petiga och för att jag är sämst på att köra...

Sovmorgon imorgon är bara att glömma... Inte ett dugg sugen på skolan, speciellt inte Näthandel, matte, tyska, ARL och handels... Hm ja det blev ju nästan alla kurser, hahahaha.

Ha det bäst!!

// Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0