NuMmEr

Tjohej!! ;)
Japp så var det helg igen, satan i gatan vad tiden kan gå fort.. Hmm beror nog på att man inte behöver plågas i skolan just nu, vilket är helt awesome.

Jag är faktiskt ganska slut idag. Inte för att gjort speciellt mycket, utan att jag är bara helt tom i huvudet. Fick sitta lite då och då i kassan, vilket var skoj. Men det är så pinsamt när man inte kan koderna för olika varor och måste fråga den som står bredvid om numret (dvs en anställd)... Hurän jag borde ha lärt mig typ tomater och gurka, men det fastnar ju som inte... Men jag har faktiskt lärt mig ett antal nummer: Päron 3017 . Apelsiner 4389 . Blod apersiner 4381 . Gul lök 4666 . Godis 40 . Naturgodis 41 . och det jag lårde mig först var Banan 4237, tydligen det typ alla lär sig först av någon anledning...

Snart blir det nog en efterlängtad promenad... Undra hur fan jag kommer palla milen i maj??!!??

Ha det fint!!
Och trevlig helg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0