Se upp!!!

Övningskört sex gånger nu totalt, alla denna vecka. Och det har gått ganska si så dåligt tyvärr. Jag verkligen hatar övningsbilen - när jag ska växla till ettan så blir det trean -  så JÄVLA irriterande!!! Och när man ska växla upp så typ hugger den så tydligt, inte så mjukt precis... Gäller att läsa och åter läsa i den dryga körkortsboken, suck...

Måste ta kort på Boss snart, så jag får en bra bild till min kommande TATTOO ;)
På tal om han, undra om han hinner lösa färdigt hår till Juni.. Så man kan ställa ut han:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0