Tattoo

Efter praktiken fick jag en idé, jo jag skulle gå in till Jerimias  tattoostudio (sorry för felstavningen)... Så det gjorde jag, hörde om mina planer var genomförbara - vilket dom var!! Jippie!;) Så nu måste jag bara ta ett bra kort... Inte helt 100% på hur jag vill att den ska se ut... Men hoppas jag får den innan sommaren:)

Fick se några tatueringar han gjort förut, de var grymt bra!!!!!! Så jag hoppas jag kommer få tid hos han senare. riktigt trevlig var han också:) Kan man tänka sig, det finns faktiskt minst en bra tattooartist i LILLA ÄLVSBYN!!!

Undra om man ids fara och se skotercross imogon.. Skulle ju va kul så klart, men jag gillar inte vara ute när det är dåligt väder.. Så man får se... På tal om idas, iundra om man ids gå idag, jo fan det måste jag, annars är jag lat, och lat vill man ju inte vara, hehe.

Ha de!!

//Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0