Tiden den rullar på...

Trodde det var Måndag, men så slog det mig att det redan är onsdag.. Så fort tiden går när man inte behöver vara och dryga runt på skolan.. DOCK ligger ett Matte B hemprov i mailen och väntar att få svar av mig, ARL uppgift, tyska saker... Ojoj så JÄVLA DRYGT!

Tror det blir en liten jogg senare i kväll med min lillebror, jag menar med Sockerpojk... Underbarare hundras går ej att finna - GRÅHUND!!

Just nu sitter det en liten Papegoja och tjuvkikar vad jag gör på datorn.. Kanske är hon en CIA agent ;)

Ha de fint!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0