Vardag... Hjälp

Två dagar i skolan sen uppehållet, redan så vidrigt less. Hur är det möjligt?? Blandannat pga av virriga lärare, när fan kan dom lära sig att säga saker så man fattar och när fan kan de lära sig att sluta ändra sig hela tiden om saker... Typ "vi ska ha redovisning på det här nästa tisdag" och sen ändrar de sig och säger "ne ni verkar j redan vara färdig så vi tar redovisning på torsdag nu i veckan"... bara för att något enstaka råkar vara färdig... Inte för att tala om när de berättar en massa saker, och frågar "förstår du vad jag menar" "jo, jag förstår"-svarar jag, bara för att jag orkar inte lyssna en gång till, hur än jag inte fattar ett dugg..

Eller är det kanske bara jag som är extremt trögtänkt??

Ne, om man skulle försöka sig på den EXTREMT dryga APU-rapporten... Tur att jag har min EXTREMT söta katt Tony Stark till hjälp:)

Hoppas eran dag är bättre än min..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0