Look the same as before(?)

Blev att jobba idag, var inte riktigt taggad eller beredd på det. Men jag gjorde väl inget speciellt viktigt hemma så det blev att jobba från typ ett till nio.. När jag sitter i kassan är det en kvinna som står i kön och ska betala, hälsade och så, sen säger hon typ "Amanda?" Jag- "va?" Hon-" Visst är det Amanda?" Jag svarade med ett förvånat "jo". Hon sa att hon jobbat i Vistträsk på förskolan... Mina frågor är HUR kan hon känna igen mig???? Och ser jag vilka dan ut nu som då?????!!!??? Hahahahaha.... Hoppas svaret är nej, men jag befarar något annat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0