Jag är synsk, sant, faktiskt.

Jag är synsk tror jag, i alla fall inte. När det var ett program på tv, skulle man välja mellan tre olika färger, en av dessa färger skulle en målare börja måla med, först sa jag grön, nemen det kändes inte rätt, och så såg jag en person börja måla med blått.... Och så klart var blått rätt, hehe... Och idag så skulle den så kallade skolprästen komma på sista lektioenen, men det gjorde han inte, vilket jag kände på mig.... Jag måste vara synsk helt enkelt!!! ... Men om jag nu är det så borde jag kunna veta vars simkortet till internetmodemet är...

Så en vädjan till ni som är lite mer synsk än jag: vars är simkortet?? Tack på förhand;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0