Dess Söndagar...

Jag är inget stort fan av söndagar, för då vet man att det är är skola nästa dag. Tragiskt var ordet... Helvete så fort jullovet gick också...Usch var ordet...

Inte bättre blir det väl av att när man kollade schemat att man har ingen sovmorgon på onsdagar, ne för då måste man ha Naturkunskap,suck, jag hatar det ämnet.

Å int fan har man gjort tyskan heller, ähh va fan det finns ju en morgondag.

Snart drar man till stooor stan (Luleå). Blir nog att städa och sätta ut nya snygga saker i lägenheten, blandannat den vita nya mattan:) Och med mig tar jag så klart min lilla turk! Hm jag menar min turkkatt så klart, hehe.  ;)(Turkisk Angora/Maine Coon)
 

See yaaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0