BiNgOOOOOOoooooo

Kom nyss hem från Bilbingo i Antnäs, och inte vann jag, var bara nära typ fyra gånger. Fett med folk vare!! Några som körde förbi på storvägen tutade för att jävlas, hahahaha... Men helvete vad folk kör när de ska ut från bingon, helt galna blir de ju!!!



Imorgon är jag ledig, vilket jag kom på idag. Men skönt med en ledig dag imorgon, då är mina planer att gå till marknaden, gå med sockerpojk, fixa Lotto och fixa lina till ett kastspö... Hmmm, hur kan man behöva en ny lina då??? Jo för att att var så jävla KLANTIG när jag fiskade, råkade av någon underlig anledning, hehehe. Plus att jag råkade tappa en bra drag - det första jag gjorde!!! Plus att jag tappade en ganska fin fisk, en Öring.



Plus att jag måste tippa på Lotto :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0