Fiske :)

Lite nya pics...





Sommaren är här och jag är kritvit!!! Kan inte vara sant, jag som verkligen hade tänkt bli brun... Måste finna tid och på tal om tid det blir plugga hårt nästa vecka och nästa vecka, annars är det vara att glömma körkortet...




För övrigt fick jag i veckan en Lax Öring på FÖRSTA KASTET!! Klå det om ni kan?!!?? För det andra vägde den tror jag nästan 9hg eller säger 900 gram för det låter mer, hehehe.




Luleå Hockey draget funkar- precis vad jag visste... Fick en Aborre och en Harr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0