Mini semester

Jobbar inte förän på torsdag - underbart med mini semester:) Ska till stan (Luleå), plus även att jag måste hinna plugga teori ;( Stackars mig, eller så inte, jag får helt enkelt skýlla mig själv som är så jävla lat och alrig ids plugga (läsa ur körkortsboken). Frågan är: kommer jag någonsin klara körkortet???

Var och plockade hjotron idag på ett very HEMLIGT ställe, joke :)
Nemen, det fanns nästan inga bär alls, och om det inte finns där finns det typ ingen stanns.... Typiskt!!

Ne, nu ska jag plåga igenom en körkortsfas.... Om min lilla hjärna orkar vill säga ;)

Ha de bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0