Tiden går bara sååå sakta

Jobbade igår lördag från 11.00 - 21.15 ... Trodde aldrig dagen skulle ta slut, tiden gick verkligen sakta(!) Plus att saken gjorde det ju inte bättre att jag var lite småsjuk. Och det blev sämre mot kvällen och värst när man skulle sova - så klart , halsen värkte. Så man vaknade typ 1 000 000 gånger, till slut fick jag nog, gick ner och tog en kopp te - vid fyra tiden. Slog på tvn och såg ett program där de opererade barn, en nyfödd flicka som hade ett riktigt stort tumör, så inte hur det gick, men förhoppningsvis bra. Då börjar man inse hur bra man har det, bara en fjollig förkylning som irriterar, medans andra kämpar för livet!!

Ne nu ska jag anmäla Boss till utställningen i Lycksele :)

Och imorgon kommer jag vara fit for fight!! ;)

HA DE!!

//Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0