Sommarlovet .. så nära

En enda jävla lektion kvar, sen är det SOMMARLOV!!! UNDERBART är ordet!!
Dock måste jag säga att det känns väldigt onödigt att komma till skolan för en enda lektion.. Men jag kommer nog överleva den lektionen också, förhoppningsvis i alal fall ;)

Hoppas för guds skull att det inte regnar till helgen, när det är hundutställning. Det skulle inte vara ett dugg skoj... jag hatar verkligen regn, fast om man tänker på saken så skulle vi heller inte leva om det inte vore för regn så jag liksom hatgillar regn, ett nytt ord "hatgillar" hahaha

Webbutiken och Marknadsplanen är inlämnad, lämnade in den idag för att jag inte ska kunna ändra något... SÅ nu får den bli hur fan som helst... Fick för övrigt ett mail från en kvinna i veckan som hade googlat och hittat min fejkbutik, hon har sugen på en bolero.. Så då fick jag förklara situationen ;)

Kolla in den vettja :) http://fashionthings.e-butik.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0