Onsdag

Ingen sovmorgon idag ne, halv åtta var jag uppe.. Jaja, många skulle väl kanske kalla det sovmorgon, men inte jag, hehe.. Men hur som helst följde jag med farmor och farfar till Sunderbyn för farmor skulle dit... Massor med folk där inne, fatta vad mycket sorg och glädje det finns i ett sådant ställe!! Folk får tråkiga besked om sjukdomar, folk dör, folk blir botade och folk överlever. Dom som jobbar som läkare är RIKTIGT duktiga, de räddar liv. Vilka hjältar!!

Imorgon blir det en STRESSIG(!) dag... Stiga upp kring nio, läsa lite i körkortsboken, fara på byn och besöka Pärlfoto för att beställa kort, promenad... A VeRy stressful day!!! ;)

Ne nu ska jag bara kolla runt på Internet och se på tv... Slappt - I Know and I like it :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0