Kort

Onsdag idag och tredje dagen på sommarjobbet, går väl ganska bra.. Dock får man ju ganska ofta små blackout - hjärnsläpp, man tänker liksom helt hel hur saker ska vara och vad som är vad... Men det är väl en mänsklig faktor.

Tre besök på Pärlfoto denna vecka, men inga kort har jag fått hämta ut. Jag vågar nog inte gå dit imorgon, får nog bli på fredag - fast de har nog inte öppet då... Hon som äger/jobbar där måste vara väldigt less mig, hehehe. Men jag längar efter att få min kort, guess who is the models?? Boss, Tony Stark och min Ängel.

Dikt till världens finaste Ängel

Du är älskad
Och saknad
Och kommer alltid att finnas i mina tankar
Du är det jag alltid behövt, en riktig vän - när andra svek
Glädje och ljus du spred
Du är min Ängel
Fin som få och snäll som bara den
Hoppas vi träffas senare någon gång
Tack för allt!


Den smärta du bar var hemsk
Men du var så stark, att du klarade det
Hur än det, så kunde man se din glädje
Strålade lika starkt som solen, om inte starkare
Glädjen kunde man se i dina ögen, de klittrade som klarblått havsvatten


Ne, nu ska jag kolla in lite saker på internet och även se på tv samtidigt... Kan göra två saker samtidigt, inte illa, hehe ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0