Varmt = myggor

Värmen fortsätter vara, dock hann jag inte sola som mina planer var.. Kanske får man en ny chans imorgon, hopefully:)
Men värmen drar inte bara med sig bra saker, nej då, se bara på alla miljontals mygg och knock, FY FAAN FÖR SOM!!! Att det kan vara så jävla kul att suga blod, myggor är så elaka.. också blir det fula märken... Men efter som  jag lärt mig på Naturkunskapen att om en art försvinner kan det innebär att fler arter försvinner, vilket kan få förödande konsekvenser för livet på jorden. Så hur än det är plogsamt så måste vi tänka på vår miljö, den behöver olika arter för att funka... Så bit ihop hur än de är jävliga och irriterade...

Tänka dig att myggor och är levande liv som oss, och bara för att vi inte gillar den människa så dödar vi dom inte(i alla fall de flesta gör inte det), så måste vi ocka tänka med myggor och liknade - de har rätt till liv lika rätt som vi... MEN jag kommer nog fortsätta hata dom och döda dom!!! hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0