2 Underbart bra saker

Vänta i två och en halv timma för att ha en till och den sista lektionen idag.... Känns helt klart ovärt så det skriker om det!!! Men positiva tankar ska man ju ha, sista lektionen innan helgen och fram förallt sista lektionen i skolan under en HEL MÅNAD.... Underbart... På tal om underbart, Luleå Hockey vann igår:) Dock såg jag tyvärr inte matchen, på lördag blir det se matchen på tv och på söndag blir det COOP ARENA!!! KROSSA "lille bror" dvs Skellefteå aik!!!

Jag borde plugga matte, men det är mycket man borde göra och som man inte gör... Så det får bli en annan gång... Saknar min lilla turk för övrigt, men idag får jag äntligen träffa han, finns ingen katt som är så speciell som han. Min egen Tony Stark.

Ne om man skulle dryga runt på lite hemsidor och kolla över om det finns nå bilder att lägga upp:::



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0