Hundutställning

Hundutställning imorgon i Överkalix!! Skoj! Hoppas bara det blir bra väder och så... Den här första hundutställingen  för Boss och jag ställer upp i, så det är mest för att se och lära så att säga.. Boss är hur som helst världens bästa hund på alla sätt!!!!! Men nog fan ska Boss få minst en två, annars är det en jävla domarskandal, och jag kan lova att jag färgar håret mörket om han får en 3a eller nolla... I can promise you that

Ska fara från byn kring halv sex på morgon så tidigt!! Jag lär ju va död då typ..

See yaa!:)

//Amanda





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0