SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD

Hockeyn igår var grym! Härlig match! Förvisso var domarna som vanligt helt kassa i speciellt första och andra, ingen precis nyhet att svenska domare gör allt för att lagen från söder ska vinna, det kan fan ingen säga emot... Joonas Vihko var kung!!! Två mål ;) Måste nog skaffa en matchtröja med hans nummer och efternamn, jo jag måste nog göra det:):):) Ja fy fan så bra de spelade går, inte ens domarna kunde stoppa det, mohahaha. och det var mycket bra stämmning och drag i Coop Arena, underbart. Två rader nedanför mig satt två Djurgårdare, dra åt helvete så dryga en av dom var... Tur att han aldrig behöver träffa på han mer.. Ska för övrigt och se matchen på Söndag hemma i Coop Arena kommer bli NICE!!! Men så klart skulle ju min kära elaka dator och internet krångla precis när jag kommit in på Ticnets hemsida. Höll på få ett utbrott typ (eller jag fick det i min ensamhet)... Men fyra biljetter blev det i alla fall, nöjd med min, men dom andras var inte super bra, hoppas inte min syrra är höjdrädd, hehe.. rad 22. Hoppas det blir bra och rättvis matcher, dvs i klarttext Luleå i FINAL(4-2 i matcher)!!!!!;) FÄRJESTAD-LULEÅ... jO men det låter som en bra plan... Plus att Elias Fälth är tillbaka:):) See yaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0