Stadsmaran

Riktigt härligt har det varit med sportlov, faktiskt tagit årets första jogging tur i måndags, plus  promenader och lite skidåkning = träningsvärk i tisdags, onsdag och idag... Jaja det ska väl kännas att man tränat lite, för det var typ ett år sedan jag joggade sist och åkte sist skidor för typ två år sedan. Joggningen kändes faktiskt bättre än förväntat, ska fan slå min tid i Stadsmaran i maj ( tid då var 01.46.00, om jag inte minns fel) fit for fight!!! På tal om Stadsmaran, jag höll på ge upp efter typ två kilometer (tål inte värme så bra plus att jag var(är) otränad, men min tanke var typ "jag ska fan jogga hela vägen, jag ska fan inte ge mig" Som sagt " Det som inte dödar, de härdar"

Tänk om det kunde vara så här fint väder oftare, i alla fall på söndag för då är det hundutställning:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0