TATTOO

Funderar på tatuering ännu... Hur fan skulle man göra?? Tänk om det blir jättedåligt, då kommer jag få leva med det hela mitt liv, är det värt det? Men samtidigt-man lever ju bara en gång! Fast å andra sidan är det verkligen värt det??(!) Kolla in denna tattoo


FY FAN SÄGER JAG BARA!!!



Kommer aldrig gå så långt som dessa personer, jag lovar...



Hur kan man vilja se ut så?? Eller det är väl egentligen okej, de verkar ju må bra själva så... Och det är ju huvudsaken!! :)



Hittade några riktigt fina Tattos också:




AMI JAMES, ja mer behöver man väl inte säga.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0