15

Så extrem less jag är på skolan.. Den bara förstör allt...
... Nationella Engelska gick åt helvete, kommer få mitt första IG... Fan så dåligt gjort och pinsamt... Synd att inte läraren är han i veckan så man kan prata med hon om kompletering... Kan bara inte glömma hur dåligt det gick, när jag får stress så presterar jag RIKTIGT dåligt, det liksom total låser sig helt... FAN SÅ TYPISKT!!!

15 dagar kvar...

...Detta återstår:

*NK prov w.20
*Matte B Nationella w.20
*Små företagande A prov w.22
*Stadsmaran
*Gruppuppgift i samhälls "parti"
*Tyska Nationella
*Gruppuppgift i handels
+ några saker till som kommer uppkomma.... TRAGISKT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0