DoN´t BrEAke DowN

12 dagar kvar, det är ju bara två skolveckor och två dagar... Men det känns längre för jag har enhel del kvar att göra, eller nu ljuger jag, för rättare sagt har en jävla massa saker kvar att göra... Denna vecka gäller i alla fall detta:

Tisdag: Matte Nationella, 08.15. (räcker i 4(!) om man vill)... Vilket kan göra att jag ev missar Små förtagande A, som vi har prov i v.22... Låter inte lovande.

Torsdag: Handelsredovisning (fattar dock inte än vad fan vi ska göra)

Torsdag: NK prov

Lördag: Stadsmaran (är i världens sämsta form!!! :(  )

... Senare väntar en hel del andra saker....

Nationella i Tyska

Partiredovisning ( Kristdemokraterna....)

Hitta en APU plats (gärna tips)

Nätbutiken klar (som för övrigt ser för jävlig ut)

.... Säkert glöm något..... Jo när fan ska jag hinna plugga till körkorket??? (!)

Men jag får väl fokusera på de ljusa sakerna i livet... Och tur att jag har världens sötaste hjälpreda - Tony!! ;)


Såg för övrigt en riktigt söt hundvalp, minns dock inte vad rasen heter (hjärnsläpp)... Men hon var i alla fall söt och lugn:):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0