...

Härligt väder ute idag!! Riktigt NICE!! Det börjar bli sommarväder äntligen, det är nu 17 skoldagar kvar till sommarlov. Gäller bara att hålla ut, men den jävla webbutiken håller på göra mig helt galen, det man gör på admintrationssidan blir helt konstig på den vanliga sidan... Om det är någon som har något tips så tar jag gärna emot det :)

Kanske man skulle ta och sola sig lite snart, så man blir åtminstone lite mindre vit.. Är ju typ likblek, så man skulle ju kunna tro att man är död..


För det andra vet jag vars världens bästa tränare bor, Jonas Rönnqvist, tränare för sveriges bästa lag by the way. Joggade nämligen förbi hans hus när han gick från bilen till huset. Så där kom jag som värsta REDFACE, när jag såg han. . . Men nu vet jag i alla fall vars det är :)


Sugen på två snygga TATTOOs, en Gråhundsbild och ett med Pajos födelsenummer... FAN jag måste skaffa det till sommaren... Saknar min lilla Ängel... Men jag vet att han nu är en ängel i himmeln!!... Fast han borde egentligen vara med mig på jorden...

...Så kom ihåg att ta vara på tiden innan det är försent.


Ha de bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0